Jak znaleźć hotel na Słowacji?
To naprawdę proste! Wystarczy użyć w tym celu zamieszczonego na naszej stronie internetowej systemu wyszukiwania. Aby rozpocząć wyszukiwanie, zaznacz w odpowiednim formularzu czego dokładnie oczekujesz – ilość łóżek? Cena? Standard? Na podstawie tych danych system wygeneruje listę hoteli najbardziej pasujących do twoich wymagań. Możesz przeczytać informacje na ich temat, oraz zapoznać się z ich zdjęciami. Następnie wystarczy już tylko zarezerwować miejsce za pomocą specjalnego formularza i… pojechać!
Jak zarezerwować miejsce?
Nic prostszego! Kiedy znajdziesz hotel, który cię interesuje, wystarczy na jego stronie nacisnąć na odnośnik „rezerwacja”. Zostaniesz wówczas przeniesiony na specjalną stronę, na której należy wypełnić formularz. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie lub odwiedzić nasze biuro. Pamiętaj jednak, żeby mieć przygotowany podstawowy zbiór informacji o twoim wyjeździe – planowane daty i wymagania. W ten sposób, wspólnymi siłami, wspólnie stworzymy wymarzone wakacje na Słowacji!
Co jeżeli nic nie znalazłem?
Jeżeli nasza strona internetowa nie pomogła ci w znalezieniu miejsca wypoczynku, koniecznie się z nami skontaktuj i powiedz, czego oczekujesz. Razem na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
Jak rozwiązana jest kwestia płatności?
W przypadku potwierdzenia rezerwacji, zazwyczaj wymagana jest przedpłata w wysokości 20-60% całkowitej sumy kosztów pobytu. Aby uniknąć problemów, upewnij się, że po wpłacie wysłałeś do nas potwierdzenie z banku, wraz z twoim imieniem, nazwiskiem oraz szczegółami zamówienia.
Czy do Słowackiego hotelu możemy wziąć ze sobą zwierzę?
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym, czy chcesz wziąć ze sobą na wypoczynek zwierzęta. Niektóre hotele wymagają dodatkowej opłaty, inne przyjmują zwierzęta za darmo, jeszcze inne zaś nie przyjmują ich w ogóle. Warto więc przed wyjazdem wiedzieć czy dla twojego zwierzaka znajdzie się miejsce!
O której mogę zająć pokój? O której muszę go opuścić?
Pokój będzie zazwyczaj do twojej dyspozycji od drugiej po południu. W dniu wyjazdu powinieneś go opuścić do 10 rano. Jeżeli wynajmujesz osobne mieszkanie, dom lub domek letniskowy, wszelkich informacji uzyskasz w naszym biurze!
Co mam zrobić, jeżeli w czasie mojego pobytu pojawi się problem?
Jeżeli cokolwiek wydarzy się w czasie twojego pobytu w ośrodku, poinformuj o tym niezwłocznie jego właściciela. Większość problemów można rozwiązać na miejscu. Jeżeli warunki wypoczynku są niezgodne z twoimi oczekiwaniami, możesz złożyć reklamację. W tym celu należy opisać co dokładnie niezgodne jest z twoim zamówieniem. Oświadczenie to powinno być podpisane przez ciebie i właściciela ośrodka.